put your click please :)

Monday, December 23, 2013

..kesah seterusnya..


Assalamu'alaikum.. Peace Yo! hahaha.. selamat tengah hari.. hampa duk wtpa tu haa.. mesti lah tengah on9 dak..?? apa lah aku ni tanya lagi.. -_-"

hehehe.. nasib baik ade orang komen post sebelum ni.. (Walaupon post nak tarik masuk GA) -_-".. janji ade lah yang baca blog ni.. lau tak baru nak delete.. haha.. keje delete je aku ni kan..??

okay.. perkenalan saya dengan dia ni taklah lame mane.. disebabkan kami ni dah macam kenal sejak lahir ni.. buat saya selesa ng dia.. dia pon selesa kot?? tengok macam over selesa je.. hehehe.. 

malam sebelum kami diishtiharkan sebagai pasangan kekasih.. hahaha.. saya tunjuk lah gambar dy kat adik saya.. "woi..!! Comel x awek ni??"


adik saya cakap.... "Comel oww.. ko ngorat lah.." hihi.. lau perempuan pun puji seseorang perempuan ni comel.. ape lagi.. hati gumbira lah ingin menjadi bakal tulang rusuk kirinya,.. :p

esoknya 18/6/2013.. baru je lagi.. hahaha.. saya buat2 berani melafazkan "will you be mine?" then.. she's said "i've being waiting for this..!!"

melompat2 kegumbiraan bak hang!! hahaha.. response yang sangat-sangat aku tak sangka..!! hahaha.. masih laku lagi muke aku ni :p hehehe...

biasalahkan.. mula2 hubungan kami agak awkward sikit.. hihi.. kelakar pon ade... 

ehh.. dah lah ye.. penat je menaip.. nak g masak kejap lew.. lapau dah ni.. hehe.. thanks kerana membaca tw..! tata titi tutu..


1 comment :

  1. singgah sini , lawa blog :) meh follow kita punya blog meh , jgn lupa klik iklan sekali tau :)

    http://duniaku-shatin.blogspot.com/

    ReplyDelete

Please Hit Your click :)